Tvárová gymnastika. 6 účinných cvikov ako byť každým dňom mladšia a krajšia

Každým dňom krajšia? Že nemožné?

FaceFit program vo forme ONLINE aj DVD, vyberte si svoju verziu

Tiež si niekedy pri pohľade do zrkadla prajete, aby ste mohli vrátiť čas? Myslíte na to, že ste sa o seba mohli vzornejšie starať keď ste boli mladší? Zrazu si všímate opuchnuté vačky pod očami, uvoľnený podbradok, hlboké vrásky pri nose a ovisnuté líčka? Akoby sa to ukázalo zo dňa na deň, neviete vlastne ani kedy sa to stalo a vy rozmýšľate, čo sa vlastne pokazilo?

Väčšina z nás si je vedomá skutočnosti, že náš životný štýl môže ovplyvniť náš celkový výzor vrátane našej tváre. Ak ste svojej tvári nevenovali dostatočnú pozornosť, pravdepodobne vyzerá staršie aj keď sa vo svojom vnútri cítite oveľa mladší. Ešte nie je nič stratené a poznáme lacné riešenie problému starnutia tváre.

Tvárová gymnastika ponúka kompletné riešenie problému starnutia tváre a ak sa naučíte komplexný cvičebný systém a budete pravidelne cvičiť, výsledky sa určite dostavia. Všetci sme si vedomí faktu, že pravidelné cvičenie tela pomáha k pevnosti a štíhlosti , že tónované a pevné svaly na tele dodávajú mladší vzhľad.

Faktom ostáva, že len veľmi málo ľudí si uvedomuje, že svaly tváre sa dajú precvičiť a spevniť tým istým spôsobom a samozrejme dosiahnuť rovnaké výsledky. Pokiaľ chcete vyzerať mladšie, začnite cvičiť a nespoliehajte sa iba na kvalitnú kozmetiku. Ak je vašim cieľom pevná tvár, pevná kontúra tváre a krku, eliminácia vrások tak je načase začať s tvárovým cvičením.

Ako funguje tvárová gymnastika?

Tvárová gymnastika môže obnoviť a spevniť kontúry tváre a zlepšiť vzhľad vašej pokožky. Funguje to v dvoch úrovniach, posiľňuje svalové podložie a obnovuje pokožku. Ako?

1. Stavba svalového podložia

Tvárová gymnastika vybuduje základné svaly vašej tváre. Na tvári sa nachádza celkom 57 svalov. Uvoľnené časti možno stiahnuť a spevniť, vrásky minimalizovať a pridať výplň do prepadnutých častí tváre. Svaly predstavujú určité podložie kože (koža a sval sú spojené), ak ochabnú auvoľnia sa, uvoľní sa aj pokožka. 

2. Obnova pokožky

Podstatou tvárovej gymnastiky je pohyb svalov, tým dochádza aj ku zlepšeniu prúdenia lymfy v oblasti tváre a krku. Pokožka sa rozjasní a prečistí. Bude jemnejšia, čistejšia a pružnejšia. Základom akéhokoľvek cvičenia tvárovej gymnastiky je napínanie a uvoľňovanie svalu. Sval sa nachvíľu odkrví a po uvoľnení sa doň nahrnie čerstvá okysličená krv so živinami. Opakované napínanie a uvoľňovanie svalov pri cvičení tvárovej gymnastiky podnieti v danom mieste regeneračný proces, čím sa sval spevní, vráti sa mu pružnosť a objem. Dochádza k lepšiemu prekrvovaniu danej oblasti, čím zabezpečíme kvalitnejšiu výživu pokožky zvnútra.

Čo sa deje s našou tvárou počas starnutia?

Kartičky FaceFit

Starnutím naša koža stráca základovú vrstvu tuku, ktorá obvykle leží tesne pod povrchom kože. Táto strata tohto tuku je jeden z dôvodov, prečo naša tvár vyzerá staršie a unavene s pribúdajúcimi rokmi. Tvárové cvičenia pomáhajú ‘napumpovať’ tvárové svaly v podstate podobným spôsobom ako budujeme svaly na tele. To pomáha dodať tvári plnší a mladistvý vzhľad, vyhladiť linky a vrásky a spevniť ochabnuté časti tváre.

Skombinujte tvárovú gymnastiku s vhodnou výživou pokožky kvalitnou kozmetikou a stravou bohatou na živiny pre dosiahnutie čo najlepších výsledkov.

Kedy začať cvičiť tvárovú gymnastiku?

Neexistuje spodná ani horná veková hranica kedy začať s cvičením tvárovej gymnastiky. Už vo veku 25 rokov dochádza k pomalej, ale zato nezvratnej erózii svalov a pokožky na tvári a celom tele. Tvár nám začína ochabovať, pomaly a nepatrne. Je to pomalý proces, ktorý sa bohužiaľ nedá zastaviť, ale dá sa výrazne spomaliť. Čím skôr začnete s prevenciou v podobe cvičenia tvárovej gymnastiky, tým lepšie pre vás.

6 cvikov pre krajšiu a mladšiu tvár 

Pevný krk-žirafa

Chrbát udržte vystretý. Pohodlne si sadnite, oprite sa. Ramená držte dole. Otvorte ústa a sánku mierne vytlačte vpred,  pohľad smerujte nahor. Vypnite krk a hlavu jemne zakloňte, ramená tlačte čo najviac nadol, napnutie krčných, ramenných svalov musíte cítiť.  V napätí držte 5 sekúnd.  Celkovo sa zaktivizuje regenerácia pokožky a spriepustní lymfatický systém.

Odoberajte moje videá Zdarma a rozcvičte tvárové svaly

Proti vráskam okolo úst a plné pery

Klasický bozk. Našpúľte pery do bozku a tlačte z celej sily jednu proti druhej. Snažte sa pery čo najviac vytiahnuť. Držte 5 sekúnd a nahlas cmuknite. Cmuknutie cvik zintenzívni. Opakujete 10 krát.

Pevná kontúra brady a krku

Bozk v záklone. Hlavu zakloňte. Ramená tlačte dole a chrbát udržte vystretý. Bradu zdvihnite mierne hore, sánku vysuňte mierne dopredu a pery našpúľte, akoby ste chceli poslať bozk. Napnite oblasť brady a krku. Urobte 5 až 10 opakovaní s výdržou 5 sekúnd.

Stredná a vnútorná časť líc-I

Vyslovte I tak, že sa naširoko usmejete, pery naširoko roztiahnete, ústa sú otvorené. Snažte sa ústa otvoriť nielen na šírku, ale aj na výšku. Napnite líčka, snažte sa predstaviťsi, že kútiky chcete potiahnuť až niekde na uši a líčka nalepiť na zuby. Stupňujte napätie vo svaloch. Urobte 10 opakovaní s výdržou 5 sekúnd.

Ochabnuté vrchné viečka

Prsty ukazováky priložte na viečko na nadočnicový oblúk pod obočie. Jemne zafixujte. Ukazováky potiahnite jemným ťahom smerom dohora asi 2mm a vrchné viečko pevne privrite Musíte cítiť chcenie a ťah na vrchnom viečku.

Vďaka tomuto cviku nebudete mať ovisajúce očné viečka. Urobte 10 opakovaní.

Pevné čelo- Býk

Prsty ukazováky priložte na čelo, do stredu a zafixujte. Otvorte oči čo najviac a snažte sa nadvihnúť čelo proti tlaku ukazovákov. Urobte 10 opakovaní s výdržou 10 sekúnd.

Upozornenie!

Cvičenie sa snažte precítiť, neťahajte kožu nasilu, nerobte nič hrubou silou. Maximálne sa sústreďte a nerobte grimasy celou tvárou. Ak s cvičením iba začínate, sem tam si skontrolujte pózu v zrkadle a cvičte iba doma. Cvičenie v aute a pri iných činnostiach odporúčam iba pre ľudí, ktorí už majú čosi odcvičené a poznajú svoje svaly.

Pamätajte, že účinky cvičenia podporíte správnym výberom vhodnej kozmetiky, výživy, elimináciou stresu, dostatočným spánkom a pitným režimom. Odporúčam produkty v obsahom vitamínu C, retinolom, matryxilom a vitamínom E. Viac info na https://antiage.sk

Viac účinných cvičení na mojom novom FaceFit videu vo forme DVD alebo online verzii. Pre viac info kliknite TU

Ukážka nového DVD

Súvisiace články