Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Názov spoločnosti

PHIS group s.r.o
Krosnianska 91
Košice 04022

IČO: 46147632
DIČ: 2023251032
Zapísaná na Košice I, odd. Sro, vl.č.27608/V

Registrácia

“Vyhlasujeme, že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe v eshope www.antiage.sk a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité. Potvrdením registrácie súhlasím so zasielaním ponukových e-mailov z internetového obchodu firmy Phis group sro, v súlade so zákonom č. 480/2004 Sb. O niektorých službách informačnej spoločnosti.”

Ponukové e-maily budú zasielané maximálne 1x mesiaca a veľkosť jednotlivých e-mailových správ neprekročí 50kB. Službu zasielania noviniek e-mailom môžete kedykoľvek zrušiť. Objednávky je možné uskutočniť i bez registrácie.

Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy

  1. Všetky objednávky zadané prostredníctvom internetového obchodu sú záväzné. Zadaním objednávky (vyplnením a odoslaním objednávkového formulára kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.)
  2. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých, formulárom predpísaných údajov a náležitostí.
  3. Ceny tovaru sú vyznačené u jednotlivých položiek tovaru. Ceny za dopravu, príp. ďalšie poplatky si kupujúci môže overiť na stránke. Pred odoslaním objednávky bude celková cena dodávky vypočítaná a zákazník odsúhlasí konečnú cenu tovaru vrátane dopravy a všetkých prípadných poplatkov
  4. Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v objednávkovom formulári.
  5. Vyplnením a odoslaním objednávkového formulára dáva kupujúci predávajúcemu súhlas na zhromažďovanie a archivovanie osobných údajov o kupujúcom a o jeho nákupoch.

Dodacie podmienky

  1. Dodacia lehota: Akonáhle dostaneme vašu objednávku, náš pracovník ihneď zistí, či je vami objednaný tovar na sklade. Ak je tovar na sklade, doručíme vám ho prostredníctvom GLS kuriéra alebo na vašu výslovnú žiadosť po dohode prostredníctvom Slovenskej pošty.  Objednávky prijaté počas víkendov a sviatkov sú potvrdzované vždy nasledujúci pracovný deň. Doba dodania sa v tomto prípade o nepracovné dni predlžuje. Garantujeme odoslanie tovaru do 5 pracovných dní.
  2. Spôsob dopravy: Spôsob dopravy si zákazník volí sám v objednávkovom formulári, t.j. pred odoslaním objednávky.
    Možnosti dopravy: obchodný balík – doba dodania do 5 pracovných dní od objednania
    Cenník dopravy: obchodný balík 4,5 €, balné si neúčtujeme. Platba na dobierku, platobnou kartou cez zabezpečenú platobnú bránu GOPAY, alebo Tatrapay
  3. Možnosti platby za tovar:
    V našom obchode máte 2 možnosti platby za vami vybraný tovar:

    • vopred prevodom na náš účet: IBAN: SK8111000000002922855717 BIC: TATRSKBX
    • Tatrapay
    • Cardpay
    • Gopay
    • v hotovosti pri doručení na dobierku
  4. Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v objednávkovom formulári. Daňový doklad Vám bude doručený s tovarom, v prípade nákupu elektronických kníh a programov vám bude daňový doklad zaslaný na vašu mailovú adresu.
  5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie tovaru) Podľa § 12 zákona 108/2000 Z. z., tovar zakúpený v našom internetovom obchode je možné vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 7 dní od jeho prevzatia.
    Pokiaľ sa tak rozhodne, musí nepoškodený tovar, bez znakov používania alebo opotrebovania, v pôvodnom obale poslať naspäť v uvedenej lehote (určujúci je dátum odoslania).
    Po doručení vráteného tovaru predávajúci najneskôr do 10-tich dní zákazníkovi vráti naspäť zodpovedajúcu čiastku vopred dohodnutým spôsobom.

Storno objednávky

  1. Storno objednávky zo strany kupujúceho

    • Kupujúci môže objednávku stornovať najneskôr do doby vyskladnenia tovaru, a to priamo vo svojom konte alebo e-mailom na adrese objednavky@antiage.sk

  2. Storno objednávky zo strany predávajúceho
    Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:

    • nie je možné sa skontaktovať s kupujúcim (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, neodpovedá na e-maily atď.).

    • tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru.

V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú kúpnu cenu, bude mu táto čiastka prevedená späť na bankový účet, z ktorého kúpnu cenu zaplatil alebo na adresu v lehote 14 dní.

Odstúpenie od zmluvy

  1. Podľa § 12 zákona 108/2000 Z. z., tovar zakúpený v našom internetovom obchode je možné vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 14 dní od jeho prevzatia. Pokiaľ sa tak rozhodne, musí nepoškodený tovar, bez znakov používania alebo opotrebovania, v pôvodnom obale poslať naspäť v uvedenej lehote (určujúci je dátum odoslania). Po doručení vráteného tovaru predávajúci najneskôr do 10-tich dní zákazníkovi vráti naspäť zodpovedajúcu čiastku vopred dohodnutým spôsobom.
  2. Právo na odstúpenie od zmluvy ste povinný uplatniť písomnou formou v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči (e-mail), pričom môžete použiť formulár dostupný  v bode nižšie. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak ste oznámenie o odstúpení od zmluvy odoslali najneskôr v posledný deň lehoty na mailovú adresu phis.group@gmail.com

  3. Po odstúpení od zmluvy je kupujúci povinný tovar, na ktorý sa odstúpenie od zmluvy vzťahuje, doručiť predávajúcemu Slovenskou  poštou alebo doručovateĺskou spoločnosťou /nie ako dobierku/ na adresu Phis group sro,  zast. Veronika Bartková, Hotel Magnólia, Nálepkova 1 Piešťany 92101, alebo odovzdať osobne predávajúcemu najneskôr v lehote 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, to neplatí, ak predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Predávajúci je povinný prevziať doručený alebo osobne odovzdaný tovar od kupujúceho. K zásielke je potrebné priložiť kópiu daňového dokladu, ktorý predávajúci poslal s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa. 

  4. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov, a to na bankový účet, z ktorého kupujúci kúpnu cenu uhradil; tým nie je dotknuté ustanovenie § 8 ods. 5 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

  5. Predávajúci nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.

  6. Kupujúci je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru. V prípade, ak kupujúci doručí tovar so zníženou hodnotou, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, uhradí predávajúcemu náklady, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu. 

  7. Ak kupujúci odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu podľa § 10 ods. 3 zák. 102/2014 Z. z. a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty v zmysle ustanovenia § 3 ods. 1 písm. i) zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. 

  8. V zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je najmä:

    • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

    • predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,

    • predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
    • predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
    • predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh, tlačovín alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,

    • predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom,

    • predaj kníh a tlačovín nedodávaných v ochrannom obale a predaj periodickej tlače,
    • poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

  9. Právo na odstúpenie od zmluvy tiež nie je možné v prípadoch: 

    • CD/DVD so zvukovým alebo obrazovým záznamom, resp. multimediálne CD/DVD, ktoré boli rozbalené, resp. počítačový program ak prebehla jeho inštalácia 

    • tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť

    • knihy a iných tlačovín ak majú známky používania (čítania, kopírovania)

      Odstúpením od zmluvy sa kúpna zmluva (resp. zmluva o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči) ruší od začiatku. V súlade s ust. §517 ods. 1 Občianskeho zákonníka môže zákazník uplatniť odstúpenie aj len vo vzťahu k časti predmetu zmluvy (ak predmetom zmluvy resp. záväznej objednávky bolo dodanie niekoľkých titulov) a v takom prípade sa zmluva ruší len v tejto časti.

      Náklady spojené s vrátením tovaru k nám na prevádzku znáša zákazník.

  10. FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

    Predávajúci: Phis group s.r.o, Krosnianska 91 Košice 04022

    Týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy na tento tovar:

    Dátum objednania:

    Meno a priezvisko spotrebiteľa:

    Adresa spotrebiteľa:

    Dátum:

    Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Kozmetiku z hygienických dôvodov nie je možné vymieňať!

Alternatívny spôsob riešenia sporov

  1. Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu phis.group@gmail.com
  2. Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
  3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  4. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho- riesenia-spotrebitelskychsporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
  5. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
    • ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
    • ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
  6. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
  7. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.